Խռով եմ ողջ աշխարհի հետ․․կորցրե՞լ, թե՞ գտնում եմ ինքս ինձ․․


Չեմ կարողանում տանել կեղծավոր մարդկանց,
Չեմ կարողանում ներել  հարազատիս մի կեղծավոր քայլն անգամ,
․․․նայում եմ կողքից,
ու չեմ հասկանում․․
մի՞թե դժվար է առանց դրա ապրել,
․․ուղղակի մաքուր, պայծառ մի օր․․

Չեմ կարողանում ներել
Զրկվել եմ մարդկային ամենակարևոր հատկանիշից
․․․չեմ կարողանում ներել․․․

Չարացել եմ իմ վրա, աշխարհի․․
․․․բայց զարմանալի մի բան եմ զգում
․․․լուծումը գտնել չեմ ուզում
․․․հետ նայել, էլի չեմ ուզում
․․․ուզում եմ գտնել մի մաքուր հոգի
․․․որին կսիրեմ, կերկրպագեմ
․․․միայն այն կերպ ինչպես ես գիտեմ
․․․ու եթե հանկարծ աչքերս բացեմ
․․․այդժամ հաստատ ինձ կապացուցեմ
․․․որ աշխարհում էլ չկա մի մաքուր “հոգի”
․․․որ կլինի պարզ
․․․ու ինձ կսփոփի․․․

Թողնել պատասխան

