ՈՉ ՉԻՆԱՍՏԱՆՈՒՄ,ԲԱՅՑ ՉԻՆԱՑԻՆԵՐԻ ՀԵՏ


Poland - Warszawa
Poland - Warszawa
Czech - Praha
Czech - Praha
Germany - Berlin
Germany - Berlin
Germany - Berlin


Հասցրեցի նկատել, որ ամբողջ աշխարհում չինացիները նույնքան շատ են,  որքան և իրենց երկրում..  :-)


14 կարծիք «ՈՉ ՉԻՆԱՍՏԱՆՈՒՄ,ԲԱՅՑ ՉԻՆԱՑԻՆԵՐԻ ՀԵՏ»-ի վերաբերյալ

  1. Դեռ ոչ մի անգամ փողոցում բախտ չի վիճակվել ինձ հանդիպել չինացու…
    Բայց եթե հանդիպեմ նա ինձանից հեշտ չի ազատվի🙂 ու այդ նկարը ևս կհայտնվի այս նկարների շարքում… խոստանում եմ..)

  2. Ուրեմը մեկ ամիս առաջ,  մտնում եմ մեր մետրոպոլիտենը և ինչ եմ տեսնում, մի  1Օ չինաստանցի կամ Կորեացի կանգնած են ժետոնի համար հերթում, ակնհայտ եր, որ նրանք բոլորը միասին են, բայց ամեն մեկը իր հերթին մոտեմում  ու գնում մեկ ժետոն և բոլորը հազարանոց թխտադրամով էին վճարում, որ երբ իմ հերթը հասավ նոռմալ մանրադրամը կասսայում վերջացավ

  3. Ես այն իմաստով, որ սովորաբար,եթե միասին եք մի անգամ  մեկը կվճարի այլ անգամ մյուսը, այդպես, որ ավելի հարմար է հաստատ,քան տաս հոգով հերթ կայնել յուրաքանչյուր անգամ,բայց նրանց մտածելակերպը միանգամայն տարբեր է

  4. Դե այդ իմաստով, միանշանակ , համաձայն եմ…. Ավելի ջերմ ու անկաշկանդ մթնոլորտ է ստեղծվում այդ դեպքում, բայց արի նկատենք, որ հայերն ել են քիչ-քիչ մտնում էտ կաղապարների մեջ ու իրոք դա շատ վատ է(հարցի մի կողմից միայն)…!!

Թողնել պատասխան

